4 Şubat 2014 Salı

Keçiboynuzu Tozu

Hanımlar, beyler! İşte hem basit, hem lezzetli, hem de sağlık fışkıran bir öneriyle karşınızdayım.

Yeni öğrendim, hemen denedim, bi'kuple paylaşayım dedim.

Keçiboynuzuna bayılırım. Dolayısıyla keçiboynuzu tozu diye bir şey olduğunu ve süte karıştırıp afiyetle içilebileceğini duyunca pek sevindim. Keçiboynuzunu bulmak her zaman mümkün olmadığından uzak kalıyorduk...Yararları saymakla bitmiyor, tepeden başla tırnağa kadar hangi organın varsa bil ki ona da yararlı! Üstüne, alfabede bildiğin tüm harflerin vitamini mevcut... Geeel gel batan geminin malları bunlar!

Kakao ve çikolatayı kullandığınız her yerde onların yerine kullanılabildiği yazıyor, internette. Şahsen ben kullanmam. Arkadaş çikolata, kakao başka, keçiboynuzu başka... Şimdi sağlıklı bi'şey bulduk diye diğerlerini yabana mı atalım? Bence atmayalım. Ama atan varsa da engel olmayalım.

Eğer yavru kuşunuz nesquik reklamlarını görmüş ama tatmamışsa, iyi bir alternatif olabilir.

Biz dün akşam sütümüze karıştırıp içtik. Beğendik. Şeker oranı yüksek olduğundan, çoğu çocuk tarafından beğenileceğini düşündürüyor. Şekere alışır mı diye de düşündürdüğünden her bardağımıza eklemiyoruz ama değişik bir tad aradığımızda çare olacağı kesin.

Sıcak suya karıştırılıp içilebilir, yoğurda karıştırılabilir, farklı aromalı içeceklerinize karıştırıp yarar sağlayabilirsiniz. Şekerli bir tad olacağı aklınızda olsun, şeker atıyorsanız ona göre ayarlayın.

Bu yazı hanımları ilgilendiriyor, niye beylere seslendi ki şimdi bu zat-ı muhterem, diye düşünüyorsanız beyleri ilgilendiren yararlarını da hatırlatalım. Neymiş efendim beyleri ilgilendiren yararlar? Siz bilirsiniz, ayrıntıya girmeyeyim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder