26 Ocak 2013 Cumartesi

Kirli bebek bezi evinizi kokutmasın!


Kirli bebek bezi kokusu bizim gibi balkonsuz bir evde yaşıyorsanız gerçekten rahatsız edici olabilir! Çöpe atsanız önce o odayı kokutur sonra tüm evi, çöp konteynerine götürseniz, her alt değişiminde mümkün değil... Birkaç poşete sarsanız bile koku sızıyor malesef. Bunları yaşamamak için güzel bir ürün yapmışlar. Bize bir arkadaşım hediye etmişti. O an ne kadar işime yarayacağını anlayamamıştım ama 2,5 sene oldu hala büyük bir memnuniyetle kullanıyorum. Gerçi bu süre sonunda kutunun içi de koktu ama bize bir zararı yok.
Bu bebek bezi çöp kutusunun markası "Korbell". E-bebek mağazalarında hem kendisini hem yedek poşetlerini bulabilirsiniz.
Nasıl kullanılacağına gelince:

Kutunun ilk kapağı banyo çöp kutularında olduğu gibi ayağınızla bastığınızda açılıyor. Onun altında istediğiniz zaman kilitleyebileceğiniz ikinci bir kapak var. Kilit, bebek hareketlendiğinde kolunu içerilere daldırmaması için güzel bir emniyet oluşturuyor. Alt kısmında soldan sağa doğru açılan ve dolu çöpü almanıza yarayan kapak var.


Çöpü buradan çekecek ve düğüm atabilecek kadar boşa aldıktan sonra makasla keseceksiniz. Sonra yine resimde görüldüğü gibi alt kısmına düğüm atacaksınız. Korbell 'in poşetleri rulo halinde üst kısımda durur ve siz alttan çektikçe yenilenir. 240 bez kapasiteli, 720 bez kapasiteli paketleri vardır.
Gri şeritli büyük kapağı, gri düğmeye basarak açtığımızda poşet stoğunu görürsünüz, bittiğinde buradan yenilersiniz. Ama ben bir süre sonra normal çöp poşetlerinin jumbo boyunu alıp bittikçe tek tek kendim takmaya başladım. Çünkü 720'li paket alıyordum ama çabucak bitiyordu (herhalde ben biraz fazla dolduruyor ve düğüm atmak için fazla boş alan harcıyorum). 1-2 TL'ye aldığım 10'lu jumbo mavi çöp poşetleri ise daha çok işimi gördü.

Fiyatı E-bebek'lerde şu an 39,90 TL
240 bez kapasiteli çöp poşeti 14,90 TL
720 bez kapasiteli çöp poşeti 34,90TL


Mis kokulu günler!


1 yorum:

  1. Bu üründen yeni bir anne olarak çok memnun kaldım, hatta başta tüm aile fertleri dalga geçerken sonradan hepsi en fonksiyonel ürün olarak seçtiler çop kovamızı

    YanıtlaSil