30 Nisan 2012 Pazartesi

Nuxe Huile Prodigieuse

İşte benim için muhteşem buluş! Benim gibi banyo sonrası parça parça dökülür gibi olan kupkuru bir cildiniz varsa tabi...zira kuru yağ teknolojisi de olsa bildiğin yağ kokteyli sürüyorsun yüzüne.




Aldığım ürünlerin doğal olmasına ve en az düzeyde kimyasal içermesine dikkat eden biri olarak %98,8 doğal içeriği olduğunu söyleyen bu ürünü zevkle aldım. Herhangi bir koruyucu madde ya da silikon içermiyor. Kuru yağ teknolojisiyle üretilen, hem yüz, hem vücut, hem saç için kullanılabilen bu ürün makademya, fındık, hodan, sarı kantaron, tatlı badem ve kamelya’dan oluşan 6 değerli bitkisel yağ ve E vitamini içeriyor. Ben saçımda kullanırken gayet sorun yaşadım açıkçası, hiç de umduğum gibi olmadı, ben mi beceremedim acaba? Kalıp gibi kaldı saçlarım ve ağırlaştı. Benim saçlarım çok ince telli ve kıvırcık. Belki kalın telli ve düz saçlarda harikalar yaratıyordur, bilemem...Ama yüzümü müthiş rahatlatıyor, tüm gün bir daha nemlendirme ihtiyacı duymuyorum ve psikolojik mi bilmiyorum ama biraz da cildime sağlıklı bir görünüm veriyor sanki. Hafif de bir kokusu var ki tam benim bayıldığım türden. O nası oluyo derseniz, tarif edemiyorum işte, güzel bi'şi'.




İçerik: 
Isopropyl Isostearate, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Coco-Caprylate/Caprate, Dicaprylyl Ether, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Corylus Avellana Nut Oil/Corylus Avellana (Hazel) Seed Oil, Camellia Oleifera Seed Oil, Parfum/Fragrance, Tocopherol, Borago Officinale Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Rosmarinus Officinale (Rosemary) Leaf Extract, Hypericum Perforatum Flower/Leaf/Stem Extract, Solanum Lycopersicum (Tomato) Fruit/Leaf/Stem Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool [N1005/D]

Piyasada 50 ml ve 100 ml olarak bulunuyor. 100 ml'lik olan spreyli şişede, bu da kullanım kolaylığı sağlıyor. Ben yağları sevdiğimden direkt 100 ml aldım. Normalde önce küçük boyunu denerim ama baktım spreyi de yokmuş içim ısınmadı. İyi ki de büyük boy almışım diyorum şimdi. Fiyatı heryerde çok değişik yine! Ben hassascilt.com'dan 89,55 TL'ye aldım.





Bu da Huile Prodigieuse OR. Altın parıltılı olan modeli. Merak sınırlarım içinde çırpınıp duruyor ama yazılanlara göre altın ışıltısı ancak özel günlerde uygun olurmuş. Hafif bir ışıltı elbette güzel olur ama disko avizesi gibi de olmak istemem. Dolayısıyla özel bir gün dolayısıyla alıp denemeyi düşünüyorum. İkisi arasında çok az bir fiyat farkı var.


Deneyen varsa fikirlerini almak isterim...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder